latar belakang saya



Nama saya mohd sabree bin samsudin..saya masih tinggal bersama keluarga saya,kerana say masih lagi bersekolah di tingkatan tiga..saya mempunyai empat orang adik-beradik dan saya anak yang terakhir sekali,bongsu..saya mempunyai seorang anak saudara namanya mohd aqeef arfan..saya sangat sayang dia kerana dia seorang anak saudara saya..dia amt suka akan cerita hagemaru..dia pernah masuk ke ICU kerana semasa dia lahir,dia tertelan tahik dan dia semasa itu sangat kritikal dan saya sangatlah sedih akan kesihatan dia semasa itu kerana doktor kata untuk dia hidup cuma 55% sahaja ,tetapi saya yakin dia mampu melawan penyakit tersebut tetapi andaian saya benar ,dia memang mampu melawannya..sekarang dia sudah besar saya sangatlah gembira dan saya tak tahu apa yang patut saya lakukan untuk menghiburkan dia..apa yang saya mampu hanya adalah membawa dia pergi beriadah bersama keluarga..